Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 383

  • Jag är jättenöjd mer er och har varit det sedan jag handlade hos er för första gången. Så smidigt att beställa hem istället för att konka på varorna.

  • Hej har beställt för 8 dagar sedan och har inte ens börjat blivit transporterat än, går inte att ringa er och ni svarar inte på mailen och inte heller på Facebook. Har jag blivit blåst av er? Ordernr 902569
    Mvh lennie

    • Hej Lennie, Ditt paket är hämtat och registrerat i Sverige nu så du kan följa det på länken vi skickat till dig. Ber om ursäkt för det drog ut på tiden. Hälsningar, Anna

  • Än sålänge inte nöjd! Beställde för 10 dagar sedan och inte fått något än. Inte heller svarar varken decargo eller drinko. Riktigt oseriöst // besviken kund

    • Hej Linda.
      Decargo har haft förseningar med att hämta paket hos oss så de har hämtat väldigt många under gårdagen vilket innebär att du med största sannolikhet kommer få dina paket i slutet på denna vecka. Hälsningar, Anna

  • Lennart Rylander 12:00, oktober 27, 2017

    Äntligen efter 18 dagar kom paketet via postnord jag väntat på. Postnord var snabb men transportbolaget tog sin tid efter en del strul.
    Mvh Lennart

    • Hej Lennart. Bra att paketet kom fram till slut. Decargo hade en hel del förseningar där men nu ska de vara på banan igen. Hälsningar, Anna

  • försöker makulera en order som jag gjorde för 10 timmar sedan. order nr 902492. men det går inte att maila er! och det går ej heller att kontakta er på telefonnumret! känns inte bra! var vänliga och återkoppla till mig!!

    • Hej Jenny, jag ber kundservice hjälpa dig med din order nu. Ledsen du inte fått svar under helgen. Hälsningar, Anders

  • Vi har nu fått information om att ett fraktföretag kommer hämta din order 336887 hos oss. Detta innebär att vi nu kommer påbörja paketeringen av varorna och när paketet är klart informerar vi dig om det.

    Vänta ännu på besked

    • Hej Jörgen. Ditt paket här hämtat och du kommer kunna följa den inom kort på länken som ditt valda transportföretag skickat dig. De har haft några dagars försening. Hälsningar, Anna

  • Smidigt enkelt och lätt
    det blir bara så rätt
    Behöver inte kånka och bära
    vill Drinko en eloge förära!

  • 2017.10.21 Har ännu inte fått varan (336629) jag betalat och beställt. Hämtades 9/10 av transportbolaget,
    (Decargp) som inte svarar på mina mail. Har även skrivit till Drinko men inte fått svar. Jag är mycket besviken, tycker att jag skall få besked vad som hänt. Hoppas på besked snarast/ Lennart

    • Hej Lennart. Din order hämtas under dagen av Decargo, de har haft förseningar med att hämta paket hos oss. Ledsen det dragit ut på tiden

  • Hej
    Saknar min order 336777 som ej har kommit än.
    Transport beställd med Decargo order: 823210624.
    mvh JC

    • Hej JC. Din order hämtas under dagen av Decargo, de har haft förseningar med att hämta paket hos oss.

  • Hej!
    Fick min order 336641 levererad idag. Snabbt och bra. Tyvärr så var den felpackad. Jag hade beställt " Cromwells Royal Scotch BIB 3 liter" men fick " Cromwell`s Royal
    Aged 3 Years 70 cl" På fakturan har ni tagit betalt för en BIB och den vill jag ha. Ska ha fest i helgen.... : (
    Kan ni skicka en BIB åt mig och en ny faktura med den andra whiskyn på så behåller jag den?
    /Therese Heller

    • Hej Therese,
      Ledsen vi plockat fel vara och vi får givetvis rätta till det. Jag kontaktar dig på mailen så löser vi det.
      Hälsningar Anna

  • Janne Strömsten 22:17, oktober 13, 2017

    Har beställt varor ett stort antal gånger från Drinko och transport med Norrlogg. Det har aldrig varit något problem, varorna kom på 5-6 dagar. Senaste gången var det dock snabba ryck. Mejlade ordern på förmiddagen den 9 oktober och redan den 11 oktober knackade chauffören på och lämnade varorna... Har även mejlkontakt med Drinko och Norrlogg under transportens gång och får fortlöpande info. En fjäder i hatten till alla inblandade...

  • Hej! Hur spårar jag min order

    • Hej Rolf.

      När transpotföretaget hämtat din order skickar de en länk där du kan följa paketet hem till dig.

      Hälsningar,
      Anna

  • Barbro Bengtsson 17:20, oktober 4, 2017

    ja drinko är nog bra . men dom som packar gör ett dåligt jobb. Trasiga flaskor och öl burkar
    har haft otur 2 gånger . Sedan tar det tid innan man ¨får rätsida på problemen

    • Hej Barbro.

      Har en vara gått sönder under transporten ska du kontakta det transportföretag som du anlitade. De ska då ersätta dig för det som gått sönder.

  • Ann Mellangård 19:27, oktober 2, 2017

    Har beställt ett flertal gånger alltid nöjd. Fått exakt det jag beställt. Bra pricer och mycket bra service. Har alltid fått svar snabbt när jag undrat över något.

  • Hej!
    Vi anlitade decargo som i sin tur anlitade postnord.
    Nu har postnord misslyckats att leverera våra grejer 4 dagar i rad. Postnord=katastrof. Jag har suttit i otaliga telefonköer och blivit lovad upprättelse och leverans. Men icke. Aldrig har de kommit inom de 3h som det sätt upp för leverans, aldrig har postnord återkopplat. De enda de gör är att skicka sms om att de ej kunnat leverera och ber en att boka in ny tid nästa dag. Men va f..n tror dem att man kan vara hemma 3h per dag i 2 veckor eller? Dessutom tar dem inget ansvar vad gäller kompensation utan hänvisar till decargo. Skäms postnord. Inte konstigt att dem sjunker djupare i all kundbehandlingsenkäter. Decargo verkar iaf ta sitt ansvar än så länge så heja dem. Postnord kanske hänger lite väl mycket patriakarerna från Eniro. Jaja ha det gott alla

    • Hej Dan.

      Håller tummarna att paketet kommer fram till slut. Försvinner det helt så brukar Decargo till slut ersätta förlorade paket så du kan vara trygg.
      Handlar du på vår sida laurens.se så kan vi ta fullt ansvar för transporten och där har vi möjlighet att kompensera dig om något sådant inträffar.

  • Alice Stöltenhielm 15:21, september 20, 2017

    Hur får jag kontakt med decargo . Kan ju inte betala fakturan som skulle varit betald 19/9 när jag inte fått mina varor.

  • ann-britt bergström 11:59, september 4, 2017

    på min flasla står det,Plantation Grande reserve 70 cl,,,,,,40% det är den jag är ute efter,tack,

  • ann-britt bergström 13:11, september 3, 2017

    Hej Anna,den rommen jag menar finns på border shop o kostar ca 197 sek,du kan se den där,på systemet här hemma hostar den 287 kr tror jag,

  • ann-britt bergström 17:31, september 2, 2017

    DET är inte den rommen som du visar,Det ska vara Plantation Grand Reserve,barbados,40%,den du visar är ju nästan samma prids som systembolaget jag harköprt den som jag menar för ett par år sedan o då var det en liter för ca 250-270 kr,kolla på systembolaget så vrt du vad jag menar,jag har betalt min faktura,o Tackar för god service o väldigt snabb leverans inget strul med något,Postnord trevluga leverantprer,så en eloge till dom, övriga transporfirmor,fick mina varor inom 10 dagar,strålande,men saknar fortfarande min plantation,!!!men får nöja mig med den andra rommen så länge tills du hittat MIN rom,hej svejs på er,på drinko,

  • ann-britt bergström 18:20, augusti 31, 2017

    Hej igen. Jag hittar tyvärr inte min faktura,bara orderbekräftelse,o varor beställda,o mail från frakt bolaget.
    Vill du vara snäll att skicka en ny faktura,gillar ej att ha obetalda räkningar,OCH det finns inte PLANTATION;GRAND RESERVE BARBADOS 40%,i ert sortiment kosta ca 200 kr kanske kite mer har köpt den innan hos er o nu saknar jag den,det är en annan dyr sort som ni har i ert sortiment,ska fakturan betalas till svea??inget utländskt ställe??335096,tack så fort som möjligt,

    • Okej jag förstår. Jag har nu mailat dig fakturan igen så du kan betala den. Ang Plantation är det denna du menar och jag ska se om vi kan få in den i lager igen på måndag.
      https://www.drinko.se/plantation-barbados-gran-reserva.html

  • ann-britt bergström 10:56, augusti 31, 2017

    Jag undrar varför ni inte har Plantation,Grand Reserve en liter,40 % mer i ert sortiment saknar den,tack,

    • Om du söker på Plantation på siten så hittar du vårt utbud av Plantation. Jag tror du efterfrågar den som heter Plantation Rum Barbados hos oss.

  • ann-britt bergström 10:25, augusti 31, 2017

    jag har fått mina varor och är mycket nöjd,men har inte fått någon räkning,vill betala så fort som möjligt,tack för snabb leveransm,,,,335096 order nr,tack,

    • Hej Ann-Britt. Jag kollade på din order och fakturan ska ha mailats till dig 2017-08-18. Så kolla gärna om du ser den i mailen.
      Jag har även flyttat betaldatumet till den 6 september nu. Hälsningar, Anna

  • Helt suveränt bra service fungerar perfekt med transport.. rekommenderar verkligen drinko

  • Första beställningen gjord och leveransen betald, blev lite orolig nu när jag har läst vad andra har skrivit

    • Hej Susanne. Jag kollade på din order och allt ser bra ut. Den kommer hämtas i morgon så du kommer få dina varor i början på nästa vecka.
      Hälsningar, Anna

  • 334493 2017-07-26 Ulf Nilsson 727,01 kr Slutförd
    Hur lång tid kan det ta? Har ännu inte fått varorna, över 3 (tre) veckor.

Artiklar 1 till 25 av totalt 297

Lämna en kommentar
Gratis hemleverans vid köp över 1950kr
Gå till kassan Close