Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 433

  • Vad är det som händer?? Ni svarar inte på mina mail och telefonnumret som finns på den här sida är inte längre i bruk, detta upplever jag väldigt oseriöst, har ni lurat mig på min beställning??

  • Har beställt 31Mars 2018, Decargo, men ej fått nån leverans än, ingen underhandsinformation heller....
    Vågar inte beställa mer från DRINKO.
    Jag vill veta när man tror leveranserna fungerar igen !

  • Kristina Larsson 13:13, april 19, 2018

    Hej beställde wisky och öl betalat frakt den 8 mars har ej fått det
    Artikelnr är216200

  • Hej, krånglar det fortfarande för transport företagen, eller får ni era leveranser.

  • Hej jag har köpt från vinsajten i många år I februari beställde jag har inte fått det Det har gått tillbaka till fraktbolaget Det är Postnord som skicka tillbaka alla paket som kommer till Sverige Blir det lika här då vågar man inte beställa Mvh Mia

  • Hej
    Har betslet och betalt men glömt att betala frakten istalet så köpte jag en av samma mängd.
    Hur gör jag Mitt mejl är morgan.eklind@iclöud.com Snälla hjälp mej

  • Hej! lagt order 6/3 väntar än på varorna!!

  • Hej jag har bästell 3flaska wisky och en flaska vodga men jah har inte fått dem nästan två vecka jag har beställt min ord nummer 216448

  • Jag har lagt en order 34 29 20 den 5/4 men glömde boka frakt för 395:- och jag kan inte backa tillbaka för att komma till fraktbokningen!! vad kan jag göra? ordern är betald!

  • Ja visst kan de ta tid att få leveransen i tid. men nu vet ja de och ja vet de kommer fram och är nöjd kund tänk bara få de hem de till dörren och betala en gång härligt.

  • Beskedet jag har fått från decargo är att tar två till fyra veckor för att få leveransen. Det går inte att svara på deras mail. Om tre veckor är jag utomlands, vad göra? Jag vill ha pengarna tillbaka från både Drinco och decargo!

    • Hej Eva. Jag tror du kommer få paketet innan dess men det är dock inget jag kan lova. Kontakta oss på kundservice med ditt ordernummer så kan vi hjälpa dig bättre.

  • eva!! ha lite tålamod va! fraktbolagen har störningar som du kanske vet! mitt paket har stått stilla i ca 3 4 dagar men inte klagar ja och kräver pengar tillbaka

  • Är nu inne på vecka 3 utan att något händer! När kommer varorna egentligen. Både Drinko och Decargo svarar inte ens på mail! Tycker det känns oseriöst!

    • Hej Janne. Transportföretagen upplever problem med leveranser till Sverige just nu så jag måste be dig avvakta ytterligare. Vi kommer maila dig då det fungerar bra igen.
      Tills vidare kan du handla på vår andra sida laurens.se där vi står för transporten och allt fungerar.

  • Är de möjligt få leverans före påsk?

    • Hej Lars. Transportföretagen upplever problem med leveranser till Sverige just nu så jag kan inte lova dig det.

  • Mitt ordernummer 342159 27/2 har ännu ej kommit. Jag har betalat frakt hos Decargo Fraktnummer 823216336 Leverans lovad inom 3-7 dagar. Nu har det gått 16 dagar och inga varor.
    Ser fram emot en förklaring
    vänliga hälsningar
    Eva

    • Hej Eva, Transportföretagen upplever problem med leveranser till Sverige just nu så jag måste be dig avvakta ytterligare. Vi kommer maila dig då det fungerar bra igen. Tills vidare kan du handla på vår andra sida laurens.se där vi står för transporten.

  • när skickas mitt paket? ref. nummer: 342312 förhandsinfo mottagen den 6/3 Har försökt ta kontakt med transportföretaget men ej fått svar Vågar man handla mer på Drinko.se

    • Hej Jörgen. Du kommer få ditt paket så fort transportföretagen kan leverera igen så jag måste be dig hålla ut bara.

  • hm? när skickas mitt paket? refnummer: 902423. förhandsinfo mottagen sen 9 igår morse. förr fick man iaf tyskt dhl trackingnummer. men nu bara postnord kolliid.

  • Tomas Remstam 07:31, mars 8, 2018

    Hej!
    Beställde varor 26-Feb och fick elektronisk information från Postnord den 27-Feb, nu är det den 8-Mar och inget nytt har hänt, leveranserna tar längre och längre tid av någon anledning.
    Hur kan jag veta om varorna över huvud taget kommer, ordernummer 823216298.
    Tacksam för svar.
    /Tomas

    • Hej Tomas,
      Din order är hämtad hos oss och den elektriska informationen transportföretaget skickat till dig kommer att uppdateras då paketet väl kommit till Sverige. Då jag pratade med Decargo hade de längre ledtider än normalt mellan Tyskland och Sverige så de beklagar det långa leveranstiden. Vill du ha mer information måste jag be dig ta det med transportföretaget du anlitat. Hälsningar, Anna

  • Margareta Häggblom 14:45, mars 2, 2018

    Tack för snabbt svar. Min oro var obefogad, jag fick varorna idag. Jag är mycket nöjd med produkterna och ert vänliga bemötande. Kommer att handla fler gånger men då inte innan jag ska resa någonstans.
    Med vänliga hälsningar Margareta Häggblom

  • Tråkigt du känner så Tobias, Ja hoppas du fått mer matnyttiga svar från kundservice nu. Hälsningar, Anna

  • Margareta Häggblom 18:04, mars 1, 2018

    Hej! Har kontaktat er tidigare angående denna leverans
    Fick ett gott bemötande och paketet började levereras ganska omgående. Pga snökaos kom inte paketet igår med Post Nord som var bestämt. Ser inte ut som att jag får denna leverans imorgon. På måndag reser jag bort en månad vilket innebär att paketet går tillbaka till er. Kan ni möjligen ändra liggtiden på hämtningsstället till 6 veckor?
    Vänliga hälsningar Margareta Häggblom

    • Hej Margareta, Vad tråkigt att paketet inte kunde levereras pga snökaoset. Tyvärr går det inte att ha paket liggandes i 6 veckor så det bästa är om du försöker hämta det själv så det inte går i retur. Hälsningar, Anna

  • Hej Marianne, Har du ännu inte fått paketet ska du kontakta det transportföretag som du anlitade för att köra varorna hem till dig. De kommer hjälpa dig att spåra paketet och kunna se när paketet ska levereras till dig. Hälsningar, Anna

  • Hej Beatrice, Har du ännu inte fått paketet ska du kontakta det transportföretag som du anlitade för att köra varorna hem till dig. De kommer hjälpa dig att spåra paketet och kunna se när paketet ska levereras till dig. Hälsningar, Anna

  • Margareta Häggblom 10:53, februari 22, 2018

    Beställde av Drinko den 3/2 och valde Decargo som leverantör. Följer jag paketet verkar det som om det fortfarande är i Tyskland. Problemet är att jag inte kommer att kunna ta mot paketetet den från den 3/3 till 3/4. Kan ni förlänga liggandetiden på uthämtningsstället till en månad?
    Hälsningar Margareta

    • Hej Margareta. Decargo har nu kunnat hämta ditt paket så de kommer leverera till dig under nästa vecka så du ska hinna få det innan du åker. Hälsningar, Anna

  • Att leveransen dra ut på tiden och inte hålls är en sak men bo i Sverige och få hem de till dörren lagligt är bäst.

Artiklar 1 till 25 av totalt 330

Lämna en kommentar
Gratis hemleverans vid köp över 1950kr
Gå till kassan Close