Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 365

  • Detta skickade jag till er via mailen den 11/10, har inte fått svar ännu.

    Hej!

    Fick min order 336641 levererad idag. Snabbt och bra.

    Tyvärr så var den felpackad. Jag hade beställt " Cromwells Royal Scotch BIB 3 liter" men fick " Cromwell`s Royal
    Aged 3 Years 70 cl"

    På fakturan har ni tagit betalt för en BIB och den vill jag ha. Ska ha fest i helgen.... : (

    Kan ni skicka en BIB åt mig och en ny faktura med den andra whiskyn på så behåller jag den?

    Ring mig gärna på .....................

    Therese Heller

  • Janne Strömsten 22:17, oktober 13, 2017

    Har beställt varor ett stort antal gånger från Drinko och transport med Norrlogg. Det har aldrig varit något problem, varorna kom på 5-6 dagar. Senaste gången var det dock snabba ryck. Mejlade ordern på förmiddagen den 9 oktober och redan den 11 oktober knackade chauffören på och lämnade varorna... Har även mejlkontakt med Drinko och Norrlogg under transportens gång och får fortlöpande info. En fjäder i hatten till alla inblandade...

  • Hej! Hur spårar jag min order

    • Hej Rolf.

      När transpotföretaget hämtat din order skickar de en länk där du kan följa paketet hem till dig.

      Hälsningar,
      Anna

  • Barbro Bengtsson 17:20, oktober 4, 2017

    ja drinko är nog bra . men dom som packar gör ett dåligt jobb. Trasiga flaskor och öl burkar
    har haft otur 2 gånger . Sedan tar det tid innan man ¨får rätsida på problemen

    • Hej Barbro.

      Har en vara gått sönder under transporten ska du kontakta det transportföretag som du anlitade. De ska då ersätta dig för det som gått sönder.

  • Ann Mellangård 19:27, oktober 2, 2017

    Har beställt ett flertal gånger alltid nöjd. Fått exakt det jag beställt. Bra pricer och mycket bra service. Har alltid fått svar snabbt när jag undrat över något.

  • Hej!
    Vi anlitade decargo som i sin tur anlitade postnord.
    Nu har postnord misslyckats att leverera våra grejer 4 dagar i rad. Postnord=katastrof. Jag har suttit i otaliga telefonköer och blivit lovad upprättelse och leverans. Men icke. Aldrig har de kommit inom de 3h som det sätt upp för leverans, aldrig har postnord återkopplat. De enda de gör är att skicka sms om att de ej kunnat leverera och ber en att boka in ny tid nästa dag. Men va f..n tror dem att man kan vara hemma 3h per dag i 2 veckor eller? Dessutom tar dem inget ansvar vad gäller kompensation utan hänvisar till decargo. Skäms postnord. Inte konstigt att dem sjunker djupare i all kundbehandlingsenkäter. Decargo verkar iaf ta sitt ansvar än så länge så heja dem. Postnord kanske hänger lite väl mycket patriakarerna från Eniro. Jaja ha det gott alla

    • Hej Dan.

      Håller tummarna att paketet kommer fram till slut. Försvinner det helt så brukar Decargo till slut ersätta förlorade paket så du kan vara trygg.
      Handlar du på vår sida laurens.se så kan vi ta fullt ansvar för transporten och där har vi möjlighet att kompensera dig om något sådant inträffar.

  • Alice Stöltenhielm 15:21, september 20, 2017

    Hur får jag kontakt med decargo . Kan ju inte betala fakturan som skulle varit betald 19/9 när jag inte fått mina varor.

  • ann-britt bergström 11:59, september 4, 2017

    på min flasla står det,Plantation Grande reserve 70 cl,,,,,,40% det är den jag är ute efter,tack,

  • ann-britt bergström 13:11, september 3, 2017

    Hej Anna,den rommen jag menar finns på border shop o kostar ca 197 sek,du kan se den där,på systemet här hemma hostar den 287 kr tror jag,

  • ann-britt bergström 17:31, september 2, 2017

    DET är inte den rommen som du visar,Det ska vara Plantation Grand Reserve,barbados,40%,den du visar är ju nästan samma prids som systembolaget jag harköprt den som jag menar för ett par år sedan o då var det en liter för ca 250-270 kr,kolla på systembolaget så vrt du vad jag menar,jag har betalt min faktura,o Tackar för god service o väldigt snabb leverans inget strul med något,Postnord trevluga leverantprer,så en eloge till dom, övriga transporfirmor,fick mina varor inom 10 dagar,strålande,men saknar fortfarande min plantation,!!!men får nöja mig med den andra rommen så länge tills du hittat MIN rom,hej svejs på er,på drinko,

  • ann-britt bergström 18:20, augusti 31, 2017

    Hej igen. Jag hittar tyvärr inte min faktura,bara orderbekräftelse,o varor beställda,o mail från frakt bolaget.
    Vill du vara snäll att skicka en ny faktura,gillar ej att ha obetalda räkningar,OCH det finns inte PLANTATION;GRAND RESERVE BARBADOS 40%,i ert sortiment kosta ca 200 kr kanske kite mer har köpt den innan hos er o nu saknar jag den,det är en annan dyr sort som ni har i ert sortiment,ska fakturan betalas till svea??inget utländskt ställe??335096,tack så fort som möjligt,

    • Okej jag förstår. Jag har nu mailat dig fakturan igen så du kan betala den. Ang Plantation är det denna du menar och jag ska se om vi kan få in den i lager igen på måndag.
      https://www.drinko.se/plantation-barbados-gran-reserva.html

  • ann-britt bergström 10:56, augusti 31, 2017

    Jag undrar varför ni inte har Plantation,Grand Reserve en liter,40 % mer i ert sortiment saknar den,tack,

    • Om du söker på Plantation på siten så hittar du vårt utbud av Plantation. Jag tror du efterfrågar den som heter Plantation Rum Barbados hos oss.

  • ann-britt bergström 10:25, augusti 31, 2017

    jag har fått mina varor och är mycket nöjd,men har inte fått någon räkning,vill betala så fort som möjligt,tack för snabb leveransm,,,,335096 order nr,tack,

    • Hej Ann-Britt. Jag kollade på din order och fakturan ska ha mailats till dig 2017-08-18. Så kolla gärna om du ser den i mailen.
      Jag har även flyttat betaldatumet till den 6 september nu. Hälsningar, Anna

  • Helt suveränt bra service fungerar perfekt med transport.. rekommenderar verkligen drinko

  • Första beställningen gjord och leveransen betald, blev lite orolig nu när jag har läst vad andra har skrivit

    • Hej Susanne. Jag kollade på din order och allt ser bra ut. Den kommer hämtas i morgon så du kommer få dina varor i början på nästa vecka.
      Hälsningar, Anna

  • 334493 2017-07-26 Ulf Nilsson 727,01 kr Slutförd
    Hur lång tid kan det ta? Har ännu inte fått varorna, över 3 (tre) veckor.

  • Första beställningen klar nu bara vänta och se :)
    Men har inte fått nåt mail från fraktbolaget än .

  • Hej Ulf. Du behöver inte känns dig blåst. Vi återbetalar dig självklart om du önskar det.
    Förmodligen blev det nog lite rörigt när du la 2 ordrar hos oss med frakten. Har mailat dig nu och hoppas det blir lite tydligare. Hälsningar, Anna

  • Är mycket nöjd har gjort mitt andra köp hoppas att dä fungerar lika bra som dä första.
    suveränt från början till slut.
    kommer absolut att handla hos er i framtiden.

  • Snabbt levering och god kvalitet

  • Väntar min första leverans nu i veckan, har fått bra respons på att det är på väg osv.
    Hoppas jag blir nöjd som alla andra.

  • Jaa, den här gången får man inte bekräftelsemejl på ordern. Vare sig från Drinko eller fraktbolaget. När dom väl hittat varorna och förpackat, oftast med rätt innehåll, så går transporten föredömligt snabbt, även på slutet med Postnord.

  • Har i flera omgångar handlat av Drinko. Det har fungerat jättebra utom en gång då det blev lite kajko…
    Ni lovade att som kompensation, skicka en gåva vid nästa beställning, men den uteblev. Men det är inte därför jag skriver. Jag fortsätter att handla hos er ändå.

    /Gösta

  • Bra service, snabb leverans och framförallt billigt!

  • Har alltid varit bra och handla här , fast den senaste gången skicka ni fel öl . Jag bestälde haribo guld. Men fick slotts guld .Har kvar ordern om ni vill se den .Annars har det varit jätte okej

Artiklar 1 till 25 av totalt 288

Lämna en kommentar
Gratis hemleverans vid köp över 1950kr
Gå till kassan Close