Så här tycker våra kunder

Här kan du se vad vad våra kunder tycker om vår butik. Varför inte skriva en egen recension?

KOMMENTARER 398

  • Att leveransen dra ut på tiden och inte hålls är en sak men bo i Sverige och få hem de till dörren lagligt är bäst.

  • Jag kan bara skriva till er med den mail adress som är fel ska vara mariekubbe@hotmail .com

  • Är de alltid problem med Post Nord ?, eller är de en gångs förselse

    • Hej Roland. Problemet har varit att Decargo har varit senda med att hämta paketen så leveranstiden har blivit längre än normalt. De har nu fått ordning på detta så det hämtar mer ofta hos oss så det kommer gå snabbare nu. Hälsningar, Anna

  • Har handlat en gång och allt fungerade perfekt med snabb leverans.

    • Du ska inte vara ledsen har väntat på en leverans sedan 5/1 2018, fick besked igår vänta en vecka så går de som på en räls vilket svars

  • Hej! Jag la in en beställning i fredags som jag behöver ändra på, men kommer varken fram på telefon eller e-post (dessa går bara i retur). Kan ni ta kontakt med mig?

  • Torbjörn Östling 12:47, januari 12, 2018

    HEJ !

    Beställde varor 22 dec , leveransen kom 9 jan , Decargo meddelade efter att jag mailat dom att dom inte
    hade haft några lastbilar ! Jag bor i Sthlms området , leveransen JÄTTEBRA packad , bra priser , har varit till
    Tallinn många gånger och köpt , men det här var bättre t.ex. Vodka för 130 : - / lit inkl frakt.

  • Beställde i mellandagarna, men inte hört ett smack, helt lost vad som händer?
    Får ingen information när varor levereras, och det är dumt, jobbar ju, rena turen om man är hemma.
    Mvh. Torgny!

    • Hej Torgny. Det får vi kolla på. Kan du maila oss på kundservice ditt ordernummer så kan vi lösa det. Hälsningar, Anna

  • På Drinko jag gärna handlar det jag behöver
    så smidigt och samtidigt sparar en massa klöver
    Roligt och trevligt det är
    utan att något kånka bär

  • Hoppas man får sitt paket innan jul!

  • Jag är jättenöjd mer er och har varit det sedan jag handlade hos er för första gången. Så smidigt att beställa hem istället för att konka på varorna.

  • Än sålänge inte nöjd! Beställde för 10 dagar sedan och inte fått något än. Inte heller svarar varken decargo eller drinko. Riktigt oseriöst // besviken kund

    • Hej Linda.
      Decargo har haft förseningar med att hämta paket hos oss så de har hämtat väldigt många under gårdagen vilket innebär att du med största sannolikhet kommer få dina paket i slutet på denna vecka. Hälsningar, Anna

  • Lennart Rylander 12:00, oktober 27, 2017

    Äntligen efter 18 dagar kom paketet via postnord jag väntat på. Postnord var snabb men transportbolaget tog sin tid efter en del strul.
    Mvh Lennart

    • Hej Lennart. Bra att paketet kom fram till slut. Decargo hade en hel del förseningar där men nu ska de vara på banan igen. Hälsningar, Anna

  • försöker makulera en order som jag gjorde för 10 timmar sedan. order nr 902492. men det går inte att maila er! och det går ej heller att kontakta er på telefonnumret! känns inte bra! var vänliga och återkoppla till mig!!

    • Hej Jenny, jag ber kundservice hjälpa dig med din order nu. Ledsen du inte fått svar under helgen. Hälsningar, Anders

  • Vi har nu fått information om att ett fraktföretag kommer hämta din order 336887 hos oss. Detta innebär att vi nu kommer påbörja paketeringen av varorna och när paketet är klart informerar vi dig om det.

    Vänta ännu på besked

    • Hej Jörgen. Ditt paket här hämtat och du kommer kunna följa den inom kort på länken som ditt valda transportföretag skickat dig. De har haft några dagars försening. Hälsningar, Anna

  • Smidigt enkelt och lätt
    det blir bara så rätt
    Behöver inte kånka och bära
    vill Drinko en eloge förära!

  • 2017.10.21 Har ännu inte fått varan (336629) jag betalat och beställt. Hämtades 9/10 av transportbolaget,
    (Decargp) som inte svarar på mina mail. Har även skrivit till Drinko men inte fått svar. Jag är mycket besviken, tycker att jag skall få besked vad som hänt. Hoppas på besked snarast/ Lennart

    • Hej Lennart. Din order hämtas under dagen av Decargo, de har haft förseningar med att hämta paket hos oss. Ledsen det dragit ut på tiden

  • Hej
    Saknar min order 336777 som ej har kommit än.
    Transport beställd med Decargo order: 823210624.
    mvh JC

    • Hej JC. Din order hämtas under dagen av Decargo, de har haft förseningar med att hämta paket hos oss.

  • Hej!
    Fick min order 336641 levererad idag. Snabbt och bra. Tyvärr så var den felpackad. Jag hade beställt " Cromwells Royal Scotch BIB 3 liter" men fick " Cromwell`s Royal
    Aged 3 Years 70 cl" På fakturan har ni tagit betalt för en BIB och den vill jag ha. Ska ha fest i helgen.... : (
    Kan ni skicka en BIB åt mig och en ny faktura med den andra whiskyn på så behåller jag den?
    /Therese Heller

    • Hej Therese,
      Ledsen vi plockat fel vara och vi får givetvis rätta till det. Jag kontaktar dig på mailen så löser vi det.
      Hälsningar Anna

  • Janne Strömsten 22:17, oktober 13, 2017

    Har beställt varor ett stort antal gånger från Drinko och transport med Norrlogg. Det har aldrig varit något problem, varorna kom på 5-6 dagar. Senaste gången var det dock snabba ryck. Mejlade ordern på förmiddagen den 9 oktober och redan den 11 oktober knackade chauffören på och lämnade varorna... Har även mejlkontakt med Drinko och Norrlogg under transportens gång och får fortlöpande info. En fjäder i hatten till alla inblandade...

  • Hej! Hur spårar jag min order

    • Hej Rolf.

      När transpotföretaget hämtat din order skickar de en länk där du kan följa paketet hem till dig.

      Hälsningar,
      Anna

  • Barbro Bengtsson 17:20, oktober 4, 2017

    ja drinko är nog bra . men dom som packar gör ett dåligt jobb. Trasiga flaskor och öl burkar
    har haft otur 2 gånger . Sedan tar det tid innan man ¨får rätsida på problemen

    • Hej Barbro.

      Har en vara gått sönder under transporten ska du kontakta det transportföretag som du anlitade. De ska då ersätta dig för det som gått sönder.

  • Ann Mellangård 19:27, oktober 2, 2017

    Har beställt ett flertal gånger alltid nöjd. Fått exakt det jag beställt. Bra pricer och mycket bra service. Har alltid fått svar snabbt när jag undrat över något.

  • Hej!
    Vi anlitade decargo som i sin tur anlitade postnord.
    Nu har postnord misslyckats att leverera våra grejer 4 dagar i rad. Postnord=katastrof. Jag har suttit i otaliga telefonköer och blivit lovad upprättelse och leverans. Men icke. Aldrig har de kommit inom de 3h som det sätt upp för leverans, aldrig har postnord återkopplat. De enda de gör är att skicka sms om att de ej kunnat leverera och ber en att boka in ny tid nästa dag. Men va f..n tror dem att man kan vara hemma 3h per dag i 2 veckor eller? Dessutom tar dem inget ansvar vad gäller kompensation utan hänvisar till decargo. Skäms postnord. Inte konstigt att dem sjunker djupare i all kundbehandlingsenkäter. Decargo verkar iaf ta sitt ansvar än så länge så heja dem. Postnord kanske hänger lite väl mycket patriakarerna från Eniro. Jaja ha det gott alla

    • Hej Dan.

      Håller tummarna att paketet kommer fram till slut. Försvinner det helt så brukar Decargo till slut ersätta förlorade paket så du kan vara trygg.
      Handlar du på vår sida laurens.se så kan vi ta fullt ansvar för transporten och där har vi möjlighet att kompensera dig om något sådant inträffar.

  • Alice Stöltenhielm 15:21, september 20, 2017

    Hur får jag kontakt med decargo . Kan ju inte betala fakturan som skulle varit betald 19/9 när jag inte fått mina varor.

  • ann-britt bergström 11:59, september 4, 2017

    på min flasla står det,Plantation Grande reserve 70 cl,,,,,,40% det är den jag är ute efter,tack,

Artiklar 1 till 25 av totalt 305

Lämna en kommentar
Gratis hemleverans vid köp över 1950kr
Gå till kassan Close